dilluns, 16 de setembre del 2013

Primeres sensacions

Avui he començat el mòdul de GTIC, és per això que he creat aquest blog. Bé...encara que no ha estat gaire de profit en el meu cas. Us explico, resulta que al començar la classe havia d'introduir el nom d'usuari i la contrasenya, però alguna cosa no he fet bé perquè no m'ha deixat entrar. El cas es que he estat quasi bé tota la classe sense fer ús de l'ordinador. Aleshores, he anat al servei informàtic a demanar que m'ajudessin a detectar quin era el problema. Un cop allà, l'encarregat del servei informàtic m'ha dit que la contrasenya que jo havia creat estava posada al correu enlloc de en el blink. Quan he tornat a la classe ja no quedava gaire temps per fer la meva primera entrada, és per això que m'he endut feina a casa, però ara que ho penso, feina no és la paraula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada