divendres, 29 de novembre del 2013

Organitzem i compartim la informació amb Padlet i Gliffy!

Hola de nou,

Fa uns dies vaig descobrir una magnífica eina per tenir el meu propi suro i poder fer els meus petits escrits, s'anomena...Padlet i com he dit és un suro digital en el qual transmetem idees o conceptes sobre un tema.


De moment, he volgut crear un Padlet sobre tres esports: la natació, la dansa i el futbol. Espero que us agradi.



A més a més, també vaig descobrir una bona manera de representar procediments amb la finalitat de resoldre una tasca: els fluxogrames. Aquests, els he pogut fer servir a través de Gliffy, una eina on-line que em permet crear una mena de mapes semàntics amb les paraules clau que més m'interessin.
Aqui, us deixo la tasca feta individualment:

Gràcies!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada